Az RMFSz Választmányának döntése alapján az RMFSz vállalja azon tagjaink adóbevallásának elkészíttetését, akik munkáltatói bevallás készítést kértek, de azt később a munkáltató még sem készítette el. Az adóbevallás elkészítéséhez a következők szükségesek:
- M-30 adatlap a munkáltatótól.
- önkéntes magánnyugdíjpénztári igazolás a befizetésekről.
- bankszámla szám vagy lakcím az esetleges vissza igényléshez.
- 2x1%-ot hova szeretné küldeni. (adószám, technikai szám)
- esetlegesen az egészség kártyával vásárolt adóköteles termék papírja.(az egészség pénztár adja ki)
- gyermek kedvezményhez adatok.
- születési név
- születési hely, év/hó/nap
- anyja neve
- esetleg adóazonosító jel, ha van
- lakcím
- telefonszám a kapcsolattartáshoz.
A szükséges anyagok leadhatók:
Feb. 29-én szerdán az RMFSz irodában 9-11-ig
Mar. 02-án pénteken az RMFSZ irodában 9-13-ig
Mar. 06-án kedden az MSzSZ irodában 9-13-ig
Az MSzSz irodája az "A" porta melletti barakkban található, használható reptéri belépő hiányában a portán kérhető belépési engedély-el (cetli) is megközelithető.
A leadott anyagokat és az elkészült bevallásokat a leadás helyén lehet majd visszakapni, az időpontot (a feldogozandó mennyiség fügvényében) szintén közzé tesszük. Ezekben az időpontokban adhatják le az anyagokat azok akik a mostani dátumokon nem tudnak megjelenni.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése